tiistai 27. maaliskuuta 2012

Minä itte!

Olen tässä kevään aikana osallistunut Sedu Aikuiskoulutuksen järjestämälle naisjohtajuuden kurssille. Meitä on yhteensä n. 18 naista, eri ammattialoilta (mikä on kyllä ihana rikkaus, kun kuuntelee toisten tarinoita ja "otteita arjesta"). 


Minulle kurssi on ollut enemmänkin matka itseeni, siihen millainen olen ihmisenä (on kyllä ollut ihan kiva tutustua ;D). Ja tiedättekö, minulla on sellainen fiilis että olisin vihdoin aikuistumassa... ihan oikeesti.


Muutama viikko sitten saimme "ostaa" pari osaketta. Ohjaajamme antoi meille 200 "dollaria", joilla saimme ostaa kaksi osaketta. Päätin sijoittaa osakkeeni näin: 
Lyylikin osaa sijoittaa ;) (toivottavasti oikein) www.kiireenkesytys.fi


Osakkeen toiselle puolelle meidän piti kirjoittaa, mitä olimme omasta mielestämme ostaneet. Molempien osakkeiden kohdalla mietin lausetta, jonka olin bongannut jostain selailemastani sisustuslehdestä:  


"Do what you love, love what you do." 
  
Ja eikös kaiken mitä elämässäsi teet pitäisi mennä juuri noin? No okei, joskus on sellaisia asioita mitä ei tietenkään tykkää tehdä, mutta ne vain pitää käydä läpi. Päätin pitää tuon periaatteen mielessäni - joka päivä, itseäni unohtamatta.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti